Hello Kitty

Úgy tartom, hogy az előítéletek fontosak az életben való eligazodáshoz, de azért nem jó ha túl sok van belőlük ezért tulajdonképp örülhetek, hogy eggyel kevesebb van: régen sugárban hánytam a Hello Kitty cuccoktól és el nem tudtam volna képzelni, hogy valaha megnézzem – bár egy ideje ilyen formában már nem kaptam tőle idegrohamot –  most pedig megállapítottam, hogy nézhető – néhol egész vicces, aranyos, tanulságos kis történetek. S ekkor viszont megrémültem! Mi van akkor, ha nem én lettem befogadóbb, toleránsabb, hanem az ízlésemet és értékrendemet kezdi el aláásni alattomosan az animenézés!

Kiegészítés: Animeaddicts, 2010.11.03

Vannak olyan Hello Kitty részek is amelyek igenis minden korosztályt meg tudnak szólítani, mindenkinek szólóak. Az egész apróktól a felnőttekig. Ezek ilyen slice of life stílusú őszintén romantikus cuccok, de vannak az egész kicsiknek szóló tényleg bugyuta ismeretterjesztőek és külön téma a nyugati mesefeldolgozásoké. Én spec. a “Paradise” és a “Friends” szériákból láttam magyarul és a neten még néhányat összevissza japánul. Amúgy gyereknek meg tessék felolvasni könyvből (először legalábbis, illetve azt is)!

Bejegyzés eredeti helye és ideje: Usteam, 2009.02.11.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

