If You Were Me: Anima Vision (2005)

Szoktam még manapság is nagy ritkán találkozni olyan animékkel, amik elérhetetlenek, de olyannal még nem futottam össze, mint az If you were me: Anime vision c. dél-koreai rövidfilm-gyüjtemény első, 2005-ös kiadása. Ugyan BakaBT-n megvan, de csak valami “troll” audióval (ha be tudnék jelentkezni mondanám is nekik). Először csak azt hittem, ahogy elkezdtem nézni, hogy random és rossz az audió. De aztán rájöttem (YT és eredeti cím keresés után), hogy vagy hibás vagy direkt lecserélték kitolásból. Kár mert érdekel a másság, diszkrimináció, kirekesztettség stb. témája. Ment felfüggesztettbe, hátha néhány év alatt változik a helyzet majd.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: MyAnimeList, 2012.12.08

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

