Moonlight Walks

Ránkszakadt a technikai fejlődés: így azután, hogy nemrég megnéztem az első animémet 32 colon, ez lett az elsőm, amit 3 colon csekkoltam. Nyilván nem szabad sokat várni tőle, de ketegóriáján belül a Moonlight Walks nekem nagyon tetszett! Felkerekítve 10/8-t rá is nyomtam. Sokkal jobb szerintem pl., mint a másik androidos: a WinterTale (bár az zenében nagyon erős, viszont pl. ezzel ellentétben szinte olvashatatlan ilyen méretben). Noha a sztori viszonylag egyszerű és ismerős lehet sok helyről, de szerettem a történetleírást és -vezetését, ill. azt, hogy négyféle befejezést is belepakoltak, ráadásul mind jól sikerült. A grafika és a hanghatások egyszerűek, de hangulatosak (éjszaka+hold+tenger rulz), szinkron nekem nem hiányzott, de egy kicsit kidolgozottab ED dalt legalább elbírtam volna..

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.01.23

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

