Otoko Dogeza Jigoku

Angol címén: OMGWTFOTL. Először is: köszöntem az AA-s ismertetőt! Nekem tetszett, csak az benne a bibi, hogy totál félreértette Ricz a cuccot. Mert pont az ellentéte van annak, amit ő az “értelemnél” írt: ugyanis valójában HA meghunyászkodsz AKKOR megdöglesz. Vagyis nagyon macsó a cucc (szerk.: és szembefordul a “hajlongós” keleti kultúrával)! Ennek némileg ellentmond, hogy belefér még “némi shounen-ai” is! És igen, választási lehetőségek vannak bőven! Tiszta útvesztő gondoltam miután belekukkantottam és kezdtem belebonyolódni. Úgyhogy elő is vettem a papírt, ceruzát, mint a régi idők játékaihoz (mondjuk ezt már akkoriban is utáltam, mert miért nem csatolnak térképet vagy virtuális jegyzetfüzetet stb.). Aztán kiderült, hogy azért mégsem bonyolódik nagyon, mert viszonylag gyorsan véget ér. A rajzok többsgében jók voltak, ahogy a zenék is – bár mindkettővel lehetett volna többet kreatívkodni. Effektek tán teljesen elmaradtak. A szövegen (ami jól érthető, viszonylag egyszerű, de teljesen rendben lévő angol) én néha marha jól szórakoztam, néha baromira leesett az állam és azért az igazat megvallva néha bele is fáradtam az abszurditásba. DE összességében érdekes volt, nekem tetszett (az átlag fölé teszem picivel) – így egy picit javítottam a pontozásán, de ettől még mindig az oldalon ez a legrosszabbra értékelt!:) Szerintem megéri azt a pártucatat újratöltést, hogy minden zegét-zugát bebarangolhassa az elmebetegségekre vevő érdeklődő.:D

A dologra jellemző, hogy én már a readme-től kifeküdtem kicsit, mely többek közt ilyeneket tartalmaz: “OMGWTFOTL is Genuflectware. Make sure to turn in the general direction of Sagamihara, Japan, and genuflect before and after play.”

Aztán eleve kétféleképp lehet elkezdeni – igaz ebből az egyik igencsak rövid.:D(Nekem ez még csak a harmadik VN-em, melyek mindegyike a nagyon rövid DJ-k táborát erősíti, úgyhogy nem tudom milyen a “nagyok” által nyújtott “igazi VN-élmény”, de megkockáztatnám, hogy nem olyan rossz ez. Mondjuk túl jó se… De legalább egy kicsit “más”.)

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.12.13

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

