Miyazaki á la Simpsons

Bő egy hete, 2014. január 9-én került fel a YouTube-ra egy nyúlfarknyi előzetes a Simpson család 25. évada 10. epizódjából, melyben a készítők Miyazaki Hayao animéire való utalásokat halmoztak egymásra. Január 10-én ezt netszerte mindenki jól meg is írta – én magam a Kilendedik.hu kicsit későbbi írásából értesülve ma futottam össze a témával. A sorozatrészt egyébként január 12-én sugározták – most, hogy megnéztem, bizony nem vágtam tőle magam hanyatt. A Miyazaki utalások egy picivel tovább tartanak, mint az előzetesben, de nem sokkal. Az epizód érdekessége számomra, hogy szerepelteti Stan Lee mellett Harlan Ellisont is, akiről épp az imént posztoltam az írásomat. Az alapötlet egyébként egész jó: a nyugati képregény és a japán manga egyszerre kerül a középpontba azzal, hogy egy idősödő nyugati képregény-fanatikust próbálnak összeházasítani egy japán doujinshi mangaka-lánnyal. Amihez azért papa-sannak is van néhány keresetlen szava… Szóval a kérdés adott: összeillik-e nyugat és kelet? Becsajozhatnak-e a kockák? A választ megtudhatja, aki megnézni a ‘Married to the Blob’ című epizódot. Zárójelben jegyzem meg, hogy számomra különösebben nem érte meg, pedig nagy Miyazaki- és Macskabusz-rajongó vagyok.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

