Ai no Kusabi

BL napot tartottam, ismerjük meg mélyebben az animét és animefanokat jelszóval. Az eredeti, 1992-’94-es Ai no Kusabi volt az első áldozat. Az ismertetőbe lehetett volna még jópár dolgot beírni, az pedig szerintem is kissé túlzás, hogy a yaoit nem szeretőknek is ajánlható. Egyébként a cuccnak a sci-fi háttérhangulata nagyon jó volt, ahogy az ehhez illeszkedő városábrázolás is – több igencsak szép beállítást kapunk (nem – elsősorban – a szexjelenetekre gondolok). Viszont nekem a sztori nagyon darabos volt és kicsit hosszúra is nyúlt az egész, továbbá érzelmileg is “katyvasz” lett. Így összességében átlagos nálam, azzal, hogy nekem ez már túl yaoi, pedig csak lájtosabb tényleg (pár éve én is néztem Sensitive P-t, meg Enzai-t). Szinte már fura volt, hogy nagyritkán egy-egy pillanatra nő is felbukkant az animében.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.07.05

2 thoughts on “Ai no Kusabi

  1. Nekem személy szerint nem tetszett az Ai no Kusabi.Az én favoritjaim a Junjou romantica,a Sekai ichi Hatsu Koi és a Gravitation.A Sensitive P.t is láttam.Az Enzai nekem nagyon Hard Core.De mondjuk a Eex Pistol is egy vicces yaoi.

    Kedvelés

    • A Junjou és a Gravi még nekem is szerepel a megnézendőim között – engem azért érdekelnek, mert láthatóan nagy befolyással voltak a magyar fandomra. Annak meg része vagyok én is.

      Amúgy meg ne sértődj, de önmagában az nem mond semmit, hogy neked ez nem tetszett, de a többi felsorolt igen. Már úgy értem, hogy neked nyilván fontos, hogy mi tetszik és mi nem – e mentén tudod kormányozni az életedet. De én, meg azok, akik olvassák a blogot, ezzel így nem sok mindent tudunk kezdeni. Más lenne a helyzet, ha tudnánk olyan infókat pl., hogy: – miért tetszett /nem tetszett (vagyis részletesebb okokat), – az sem mellékes, hogy ki az aki mondja (mert ugye nemtől és életkortól is erősen függhet az ízlésen kívül a tetszés). Na, így már érdekesedhet a dolog. 🙂 Aztán, ha megvan, hogy – ki, – mit, és – miért, akkor esetleg elkezdhetünk kutakodni – térben: hogy mások, hogy is vannak ezzel, és – időben, hogy régebben mi volt a helyzet, sőt akár elmélkedhetünk azon is, hogy mi lesz a jövőben. Legalábbis én így vagyok összerakva. 🙂

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

