Alarm /AA-archív

Nincs mit hozzátennem: a dél-koreai Alarm című rövidfilm szuper, kedvesen vicces, brutálisan aranyos! Imádtam. Hella ismertetője (big thx) most nekem “csak” 9,5-es (mivel kényes vagyok a spoilerezésre és a fegyverrel elhallgattatás nekem – főleg egy ilyen rövidnél – erős spoiler. nem mintha előre olvastam volna az ismertetőt, de ha olvastam volna, nem ütött volna akkorát a poén mint így. szerintem elég lett volna csak utalni rá, hogy számos meglepő módszerrel, mulatságos szitukat okozva próbálkozik csendesíteni), de felkerekítettem (a rengeteg, szépen összeszedett kiegészítő info miatt).

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.10.05

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

