Alien 9

Érdekes az Alien 9 OVA, ugyanakkor nagyon nem kerek egész, nem teljes – már megint egy olyan anime ami inkább csak kedvcsináló a mangához(kicsit kedvet is kaptam elolvasni). A spoilerszobában Lilalur általi fejtegetések szerintem már túlkombinálások, erőszakos belemagyarázások, bár némi szexuális felütéseket én is éreztem benne (valóban főleg az idegenetetős rész az, ami akár megerőszakolásra is utalhatna – de szerintem ez sem az), de ettől nem éreztem azt, hogy az egész megerőszakolásokról szólna vagy ilyen traumák feldolgozásáról. Szerintem szó sincs szexuális erőszakról. Sírni nem csak ilyen miatt lehet! Nem csak a gangrape válthat ki rettegést! A szexualitás meg a felnőtté válás velejárója. Én szimplán ennyit szűrnék le így egy gyors megnézés után az animéből: felnőtté válásos sztori. A gyermeknek a felnőtt társadalom idegen – de egyszer mindenki felnő/mindenki idegen lesz. Minna Arienu…  Stb. stb.

Nekem a hiányosságai erősebbek lettek, mint az erősségei…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.03.25

 
Vélemény, hozzászólás?

