Arakawa under the Bridge

Kicsit olyan volt az Arakawa under the Bridge animesorozat, mint amikor valaki sprinttel kezdi a középtávot futni, így már az elején ki is fullad, aztán már nem képes teljesíteni… Vagyis: nekem nagyon ígéretesen kezdődött. Az első képkockák, monológok, poénok, OP, izgi témák: elkötelezettség, hagyományok, hajléktalanság, társadalmon kívüliség, mentális defektusok – hatalmas pozitív lendülettel startolt el a sorozat, nagy reményeket fűztem hozzá az első rész alapján, bár kicsit már az első rész végén tartottam tőle, hogy a könnyű, szórakoztató, romantikus útra terelik (igazi mélység nélkül). Be is jött: a 2.résztől a 13.-ig már csak egy “könnyed szórakoztatást nyújtó, átlagos” cucc lett. A film közbeni zenéket csíptem, OST is tetszik, bár hiányolok egy külön Hoshi albumot! : ) Mindazonáltal még az előzőek ellenére is jól szórakoztam rajta időnként (már ha nem néztem egyszerre túl sokat belőle, mert akkor megfeküdte a gyomromat), így csak kicsivel maradt el a jó értékeléstől és lett nézhető kategóriás. 10-ből 6.

Szerk.: Ismertető műfajnál szerintem a művészfilm megjelölés túlzás. Az ismertetővel kapcsolatban apró kritika, hogy túl elfogult (tudom, hogy nehéz nem annak lenni). Meg a sorozat elejét, az alphelyzetet írja le leghosszabban – ami számomra a legizgibb, legreményteljesebb volt – még szerencse, hogy nem előre olvastam…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: 2011.01.25

Vélemény, hozzászólás?

