Arete Hime

Az Arete Hime (Princess Arete) ismertetője kifejezetten jó. Az animét is annak mondanám, ha az ismertetőben is helyesen említett melankólia, lassúság – illetve a kibontakozó dráma nem csapott volna át unalomba (legalábbis számomra) a film közel két órájában. Untam az unalom unalmasan hosszú ábrázolását. Pedig a Studio 4C a szívem egyik csücske. A látvány és audió (bár a reménytelenség, elveszettség, életuntság alátámasztására még ebből is szinte mindent elvettek a már általam kifogásolt unalmas unalomcsúcsponton) vonatkozásában nem volt kifogásom. Számomra nem volt igazán különleges vagy szokatlan (gondolatiság terén sem). Kicsit bánom is a rászánt időt, nem érzem, hogy nekem adott volna valamit. Ettől függetlenül másnak még bejöhet CSAK komolyan venni az ismertetőben megfogalmazott figyelmeztetést! Én úgy gondoltam, hogy mivel szeretem a különlegességeket, rétegcuccokat és bírom a drámát, melankóliát: ide vele! Tévedtem. VIGYÁZAT ennek egy része TÉNYLEG NAGYON LASSÚ FOLYÁSÚ! (Ilyenek voltak nekem kb. az ex-szovjet drámai művészfilmek – pl. Tarkovszkijtől. Na azoktól minden erőfeszítésem ellenére éjszaka be is aludtam – ez azt a szintet nem éri el, végignézhető, figyelemfenntartó, néha belendül, de a közepén rendesen lecsücsül azért.) Díjak ide vagy oda, nálam így a közepesnél gyengébb lett.

Szerk.: Ha korrekt akarok lenni, azért el kell mondanom, hogy tetszett a feminista felütés (több helyen, még az “unalomsivatagban” is), különösen amikor a varázslón keresztül is ábrázolt férfiakról megtudhattuk, hogy mire is képesek (vagyis mire nem) a nők nélkül és megtekinthettük a valódi formáját.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.03.24

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

