Aria The Natural

Röviden: az Aria The Natural-ról kb. olyasmiket lehet elmondani, mint az első évadról, az Aria The Animation-ről (mínusz a fürdőruhás tengerpart).

Hosszabban: Általában kicsit jobbnak mondják az Aria The Natural-t, mint az előző évadot, de szerintem pont gyengébb (itt már az újdonság és a felfedezés izgalma/ereje sincs meg). Nem igazán ad hozzá semmit az első évadhoz, csak tovább nyújtja azt. Ez jó hír azoknak, akik már azzal is teljesen elégedettek voltak, de rossz azoknak, akik nem teljesen. Itt szerintem kevesebb a jó rész és több a gyenge. Gyakran jártam úgy, hogy 1-2 részt is csak kínkeservesen tudtam megnézni, annyira untam, holott az első évadból volt, hogy több rész is kényelmesen lecsúszott. Továbbra is nagyon szép, örökérvényű, szívmelengető bölcsességeket és igazságokat mond ki néha az anime, amit nagyon nagyra tartok és nagyon szeretek benne. A gondom az, hogy ezeket továbbra is alaposan “mainstraim anime-gagyiságokba” csomagolták, ráadásul még a szinkronszínészek is idegesítenek sokszor. A grafikai színvonal talán még egy kicsit jobban ingadozik, mint az első évadban. Az OP az első évadhoz hasonlóan egyébként még mindig – sőt még jobban – minden részben különbözik képekben, nem áttekerős – az OP zene is nagyon kellemesen elringató, ha nem is teljesen az én ízlésvilágom. Összességében nekem a gyengéről is kicsit lefelé csúszik, 10-ből 4 alá. Az az érzésem volt egyébként, hogy az állítólagosan legjobb 3. évadhoz nem is kellett volna nézni, simán kihagyható lett volna az 1. után.

Szerk.: Kicsit korán temettem, így apró korrekció gyanánt megjegyzem, hogy a 20., szellemtörténetes rész nagyon jó, a sorozat tán addigi legjobbja. És a 21. is érdekes, ahol bepöfög a Galaxy Express és a Galactic Railroad keresztezése, karonöltve Aria elnök Úr Maetel-es cosplay-ével. Ehhez még jön, hogy a csajok arcéle kifejezetten Yokohama K.K.-s lesz és feltűnik Mii-kun is (Matsumoto Leiji cicája). A cicákról jut eszembe, hogy macskakedvelők figyelmébe is ajánlható ez a sorozat… Ja és előzetesen sokkal többet reméltem megismerni a Salamanderek és Gnome-ok világáról is (égen lebegő sziget és föld mélye) – de szinte nem is érintették őket, Man-Home-ról már nem is beszélve, amiről továbbra sem tudunk semmit (bár ez nem is különösebben hiányzott).

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2013.04.07

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

