Ayashi no Ceres

Morgenához hasonlóan az Ayashi no Ceres engem sem kápráztatott el… De említettek már egy páran hasonlót. Vélemények alapján gyanítom, hogy a mangáját kellett volna helyette olvasni…

Ahogy Muki-chan az ismertetőben írta: “…fiúknak nem nagyon javaslom…” Teljesen EGYETÉRTEK – bár a hozzászólásokban van egy pont ellentétes vélemény. De nem a szerelmi sokszög, korokon áthúzódó szerelem, szerelemféltés témái miatt – hiszen ez érdekes és jó stb. lehetNE (és fiúknak is tetszhet, pl. nem egy josei nekem is nagyon bejött már). Hanem azért, mert ez az anime tényleg inkább a női közönségnek készült, inkább az ö szemszögük fog megjelenni, nekik érdekesebb ÉS nekem hímneműként kicsit zavaró is volt néha a sok bishounen… De ez eddig még nem gond. Sőt még az se, hogy hátterek alig vannak, mozgás alig, tehát “klasszikus” anime – spórolás a köbön, a látványvilág jócskán hagy maga után kivánnivalót. Viszont a sztorin elvérzik a cucc, de nagyon. Már az elején untam, éreztem, hogy nagyon nem az én stílusom, aztán a közepére már kezdett volna kicsit magával ragadni, de a második fele olyan összevisszaság volt, hogy öröm nézni. 3 és 6 közt ingadoztam 10-es skálán értékelésnél (nyilván nőneműként ez 1-2 ponttal kapásból több lehetett volna) Az OP dal első taktusai, az ének kezdete persze nekem is beszorult kicsit a fülembe, szívembe. Valóban elég tisztességesen támogatja a sorozatot a zene, nekem főként a zongorás témák hatottak.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.03.20

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

