Bastard!! Ankoku no Hakai Kami

Csatlakozom az előttem szólók pozitív véleményéhez. Csak ismételni tudom az elhangzottakat: nagyon jól szórakoztam a Bastard animén a történet egyszerűsége ellenére. A sokak által említett extra poén, hogy a fél rocklexikont beépítették engem teljesen kifektetett! Többször azon kaptam magam a nézése közben, hogy azt hasonlítgattam, hogy melyik varázslat volt az erősebb, melyik királyság áll tovább talpon vagy bukik el – ill. ennek van-e összefüggése az elnevezésüknek megfelelő metálbandák közti presztizssorrenddel… Nekem a látványvilág, grafika is bejött, sőt néha nagyon szépnek találtam. Hangulat igencsak elkapott, zene viszont gyér. A hirtelen vég engem nem zavart nagyon, de azért felmerült bennem, hogy lehet, hogy mangába érdemes lenne belenézni… 10/7

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.02.03

Vélemény, hozzászólás?

