Birth

Ahogy Ben10 az ismertetőben írta: “…Rasa-chan mozgása a mopeden, nem részletezném…”

Bizony, retro 3D ecchi! Ha jól értem, akkor a 1984-es Birth ovát ugyanaz a stúdió csinálta, mint a Windariát/ Once upon a time-ot. Az ovát nem mondanám különösebben jónak, viszont az ÉRDEKES, FURCSA, EGYEDI jelzők mindenképp illenek rá. Így elsősorban az ilyen téren, no meg retróban érdekelteknek javaslom, meg esetleg kicsit a Trava kedvelőinek (ebben is vannak furcsa karakterek, furcsa világ, csak a száguldás és akció nagyobb részt tesz ki belőle, mint amabból). Én mindenképp örülök, hogy láttam, bár az akció egy idő után kicsit untatott, de az ábrázolását egyszerűsége ellenére is szerettem. Reálisan 10/6 körülre tenném, de kicsit vajszívű voltam vele és 10/7-el zártam.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.09.19

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

