Byousoku 5 Centimeter

Jó volt! Őszintén szólva Shinkai Makoto animefilmjének, a 5 Centimeters per Second-nak  első részét már én is jó ideje megnéztem és az alapján kissé olyan érzésem volt (annak ellenére, hogy tetszett), hogy ez már csak a sokadik rókabőr lesz a távolság témáról (le is írtam már magamban félig)… De most már látom, hogy nem! Shinkai megint egy kicsit továbblépett. Érdekes volt, hogy az első két részre 50 percet hagyott és az utolsót lezavarta 10-ben… Nekem spec. a 2. jobban is tettszett, mint az első. Kíváncsi vagyok a következő alkotására (bár leginkább arra, hogy mit fog mondjuk 20-30 év múlva csinálni). Azért azt leszögezhetjük, hogy maga Shinkai is tiltakozott, amikor Miyazakihoz hasonlították – bár még van bőven ideje a pályán… Azt írják róla, hogy a Laputa volt a kedvence, de felsejlett bennem ez alapján a film alapján, hogy a Whisper of the heart-ot is szerethette…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2007.08.17

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

