Cat Shit One

A Cat Shit One animében nem nehéz összetéveszteni a fegyvereket egymással, de kimondottan látható volt, hogy a nyuszik a “jó nyugati hősök”, felszerelésükben is, míg a tevék a “gonosz keletiek Kalasnyikovokkal”. Ilyen összefüggésben, csak a kimentésre érkező helikopter nem illett a képbe: legalábbis akkor, ha nem tévesen néztem Mi-24-szerűnek.

dottrisra reagálva: Nincs is itt szó fekete humorról, de azért egy csöpp irónia beleszorult a cuccba. S valóban konkrétan vettek egy rossz, milliószor elsütött katonai akciót, s csak annyit csináltak szinte, hogy nyuszikat és tevéket pakoltak az emberszereplők helyébe. DE EZ az egyszerű trükk NEKEM NAGYON BEJÖTT!:D A vért sem hiányoltam belőle, bár a tárcseréket már annál inkább. Meg zavart, hogy Bukowski (vagy hogy is hívták:D ) a láthatóan igen szűk tárkapacitású távcsöves fegyverével bezúzott közelharcolni és csak szórta az áldást… Perkins viszont haláli volt, ahogy pakolta csülkeit!:D Ahogy valaki már írta előttem valahol: nekem is a S.W.I.N.E. urgott be először róla (csak ez egy TPS/FPS késői utóda lehetne)! 10-ből 8-t adtam rá, pedig tényleg csak egy kis semmiség, de nagyon megkajáltam! Viszont szerintem még jó is, hogy nem lett ebből több rész.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.03.23

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

