Chibi Maruko-chan Movie

Az AniDB-n is jelzett csapat verziójával(v2-nek jelzett) néztem a Chibi Maruko-chan Movie-t és nem volt lényegi kifogásom sem grafika, sem audió minősége ügyében (angol felirat ügyében már igen kisebb). Szerintem semmiképp nem kihagyhatatlan darab, sőt nagyon is érdemes kihagyni – és esetleg valami egyébbel próbálkozni helyette a Maruko-chan univerzumból, amely egyébként több mint húsz évnyi sugárzással és ezernél több résszel büszkélkedhet (meg valószínűleg szinte elérhetetlen feliratozással). Van benne pár szívet-lelket melengető rész, de poénok tekintetében döntően szerintem nagyon gázos faviccekkel operál és ebből is kevesebb van. Összességében eléggé nézegettem az órámat, hogy mikor lesz már vége… Bár érint felnőtt témákat is a movie – nekem a választási rendszert megcélzó kíméletlen poénok voltak a kedvenceim -, de ez elég keveset jelenik meg, így bár láthatóan családinak szánták, nagyobbrészt inkább gyerekfilm jellegű lett, annak meg elég gyengécske. A 10-ből 4-es szintet nálam már nem üti meg.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.03.31

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

