Chi’s Sweet Home

Kellemes családi szórakozás volt a Chi’s Sweet Home. Mi 3 részletben megnéztük. Engem így egy kicsit zavart, hogy ilyen sok apró részből áll. S így zavart a sok OP – de a kisebbek mindig szívesen nézték. Viszont szívesen láttam volna én is valami ED félét is, legalább az utolsó részhez. Ez tipikusan az a típusú alkotás, amit megérné szinkronizálni – úgy nem kellett volna a nagyobbikkal felváltva felolvasnunk a legkisebbiknek… Én eddig csak a kínaiban találkoztam a CHI – többféle – jelentésével, s most nem igazán értem, hogy ez a japánban akkor chi vagy chii??? Természetesen én is szerettem Chi szinkronszinészének hangját és Kormos karakterzenéjét is. Egyébként nagyon könnyű és hálás témát fogtak az alkotók (mindenféle apró lények nagyon aranyosak, imádnivalóak tudnak lenni), de úgy éreztem, nem tudták teljesen kiaknázni ezt. Kicsit zavart, hogy úgy éreztem nem tudták eldönteni, hogy a macska- és emberjellegzetességeket milyen arányban keverjék Chi-ben. Ezért nem tudott annyira sem így, sem úgy valósághű lenni, ezt még nagyobbikom is levette gyorsan. Kritikai megjegyzéseim ellenére azért bárkinek – aki megfelelően tud olvasni – nyugodt szívvel ajánlanám.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2010.11.17

Vélemény, hozzászólás?

