Dead Leaves

Bennem megragadt a Dead Leaves animefilm és ajánlanám mindenkinek (már ha egyszer-kétszer túlzott vulgaritás, brutalitás nem kizáró ok), hogy nézze meg, de most visszaellenőrizve én is csak 7-re osztályoztam – azért vannak hiányosságai. Pedig én még filozófiai, társadalomkritikai töltetet is véltem benne felfedezni: tudjátok tévéfejes, rohanásos, futószalagos, pillangópillanatos, elvágyódós, fejbekólintós tudomisénmit – a vége miatt nekem sem akart összeállni. Amúgy bárhogy is szidjátok(szidjuk) a szinkronizálást, azért pl. ezt kíszenvedés felirattal nézni, még szinkronizálva sem mindig lehetne szerintem követni a képi történéseket (a pauzézás meg nem illik ehhez a filmhez).

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2007.12.03

Vélemény, hozzászólás?

