Denpa Teki na Kanojo

Avagy Electromagnetic Girlfriend – még egy ilyen hülye angol címet! Általában túl hosszúnak szoktam érezni az animéket, de ezt én is néztem volna még! (Bár szerintem, ha folytatják, valószínűleg ellaposodott volna, úgyhogy jó ez így.) Igen vannak hibái, de tényleg jó ez! 10/7 és 10/9 közé símán bárhova besorolható. A hátterei objektíve szépek. A karakterek maguk valóban átlagosnak mondhatók, de nem rosszak és nem ütnek el a hátterektől. Bántó, feltűnő animációs hibákra nem emlékszem, audió tekintetében sem volt hiányérzetem. Szerintem elég jó (többször szuper) a hangulata. Párszor lélegzetbennszakítóan izgi. Nekem az első rész tetszett jobban, az egy kicsit csavaros, ugrálós, nehezebben követhető volt, de nem vészesen. A 2.-t kissé már untam is, de a vége rendesen felrázott, nagyot pukkant! Nagy többségében egyébként hehe hangulatú és csak néha hűha, azt hittem durvább, borzongatóbb lesz. Engem az zavart kicsit, hogy számomra nem hihetően mixelték a realitást, durvaságot, humort, romantikát stb.: vagyis nem egy alkalommal egyszerűen nem tudtam sodródni a filmmel, kizökkentettek. Ezt viszont a már említett pozitívumai miatt meg lehet neki bocsátani.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.06.16

Vélemény, hozzászólás?

