Detroit Metal City

A Detroit Metal City anime kapcsán dühösen, a szemünket eltakarva így kellene felkiáltanunk: Internet- és erkölcsrendőrséget, tisztítótűzet, szenteltvizet, Médiatanácsot, parlamenti vizsgálóbizottságot!!!

He.He.xD Kiváncsi lennék ennek a magyar szinkronos tévés sugárzására és a rá adott reakciókra… Csöppet prűd vagyok, meg szülő is, úgyhogy elsőre sokkoló volt (szerencsére, ha death/black stb. metált hallgatok az a gyenge hallás utáni értésem miatt nem zavar, de így feliratozva… )! Ettől eltekintve tetszett. De nem annyira, bár az alapötlet nagyon jó (emiatt felfelé kerekítettem 7-re). Az a baj, hogy nem nevettetett meg – ugyan sokat mosolyogtam rajta, de csak a Tokyo Tower-nél fordult elő, hogy meg kellett szakítanom a nézését és 10 percre félre kellett vonulnom kuncogni.xD Az ismertető szuper, grat. OST tetszett, bár asszem a filmét hallgattam, meg a Tribute Mix-t ami viszont inkább érdekes, mint jó. Live action-öket nem szoktam néni, de lehet, hogy most kivételt kell tennem. S ezt is újranézni…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.02.17

Vélemény, hozzászólás?

