Genshiken

Én a Genshikenben az epizódcímeket imádtam! Odavoltam értük. A sorozat pedig aranyos volt, jó szereplőkkel. Nekem az első fele jobban tetszett: humorosabb volt, mégis több komolyságot éreztem benne – míg a vége felé a komoly(kodó) részek nekem kevésbbé lettek mélyenszántóak. Hasonló témában nálam lenyomta az Otaku no Video-t, de az NHK-tól lemaradt kicsit. Viszont ebből a 3-ból nekem ez volt, ami az otaku-világon keresztül talán legjobban ki tudott kacsintgatni általános társadalmi témákra, problémákra.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.05.13

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

