Gokusen

Na, akkor tisztázzunk egy-két dolgot a Gokusen animénél, mert sokan írták:
– grafika csúnyasága: a karakterdizájn szerintem szuper ehhez a stílushoz, a hátterek is elmennek és még az sem gond, hogy 80-as, 90-es évekbeli kinézetű ez a 2004-es anime VISZONT az egész nagyon alacsony költségvetés szagot áraszt, animációk is gyengécskék, néhány szebben megrajzolt rész belekerülhetett volna. DE hangsúlyoznám, hogy ez sokat nem számít egy ilyen stílusú vígjátéknál.
– középszerűségből kiemelkedés: ebben nem értek egyet, szerintem nem emelkedik ki, 10/6-ra zárom, főként a második felében próbált úgy komolykodni a sorozat, ami szerintem nem állt jól neki.

Ettől függetlenül tényleg ajánlható megnézésre, különösen azoknak a csajoknak, akik kicsit belefáradtak a bishounekbe, de szeretnének egy vicces női főszereplős, nőknek készített sztorit. Én a legjobban a nagy, közös férfibőgéseken szórakoztam, jöhetett minden mennyiségben!:D Egynek egész jó ez, csak az a baj, hogy ennél sokkal jobbakat csináltak már az anime mindhárom összetevőjében: gengsztervígjáték, veszélyes/balhés iskolák, és kemény női főszereplős fimekből is. Az ED-et emelném még ki: szeretem az ilyen régies stílusú dalokat, de elsőre nem tetszett különösebben – viszont nem tudtam nem végighallgatni és így a végére teljesen beleszerettem (egy 70-es, 80-as években legsikeresebb díva daláról van szó, aki még ma, 60.életévén túl is aktív). Ráadásul az ED grafikája (talán először a fejlécképeknél szúrtam ki ezt az animét magamnak) is illet nagyon a dalhoz, csak erre is áll, hogy picit több pénz és munka jót tett volna neki.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.07.20

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

