Tengen Toppa Gurren Lagann: Parallel Works 1-2

Szerintem a Parallel Works a Tengen Toppa Gurren Lagann rajongóknak kihagyhatatlan (már csak a zenéket is érdemes újrahallgatni – de plusz, eddig nem látott arcait is megkaphatják kedvenc karaktereiknek), így nem is értem, hogy miért jelölték be ilyen kevesen látottnak és mi ez a kevés hozzászólás… Akik viszont még nem látták a TTGL-t, azoknak nem fog sokat jelenteni, önmagában nem nagy durranás. Nekem a 2008-as ,első adagból a 2.(Viral!), 3., 4. és 5.(Yoko!) tetszett legjobban. Az ismertetőhöz: lehet, hogy az 5. bugyuta, de én imádtam, amikor rájöttem, hogy mik a hullámzó-párhuzamos vonalak… 

A 7.-hez egy hozzászolás a youtube-ról: “This particular work is a parallel of our own world compared to the world of the anime. Life may seems barren like a desert but you can’t let that stop you. Kick logic out and do the impossible! Get up onto your feet, Row Row Fight Da Powa and run and don’t stop running until you reach your goal no matter how long it takes. Life is a struggle with sacrifices (as indicated by the memorial of words near the end) but never forget that we are just a small drop in something much bigger than we alone…”

A második, 2010-es összeállításnak egészen az utolsó videójáig azt hittem, hogy egyik se fog igazán tetszeni, de az (Kittan) I-GA-ZÁN bejött!  Nekem még a 2, 3, 4-esek voltak érdekesek, de a tetszésemet inkább csak zeneileg nyerték el! Ebben a 2. szériában amúgy kicsit több a felrat, mint az 1.-ben…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: Animeaddicts, 2011.03.11

Vélemény, hozzászólás?

