Hi no Tori OVA 1-3 (1986-87)

Hi no Tori: Houou Hen / Phoenix: Karma Chapter

A 3 OVA-t – bár valóban különállóak – mégis célszerű lenne trilógiaként kezelni szerintem. Mindhárom fájdalmasan gyönyörű emberi történet. Viszont mindhármat kicsit “egyszerűnek” éreztem. Ez az első tetszett legjobban látványvilágban, alig tudtam betelni vele az elején. Nekem símán 10/10-el kezdett. Ahogy előttem már írták: a zene is jól támogatja és a hangulata is a helyén van.

Hi no Tori: Uchuu Hen / Phoenix: Space Chapter

Ez a második sztori a legizgalmasabb, ahogy előttem már elhangzott. Tulajdonképp a történetvezetése, szerkezete miatt ez tetszett volna legjobban a 3 OVA közül, viszont a zene és a látványvilág itt szorult leginkább háttérbe.

Hi no Tori: Yamato Hen / Phoenix: Chapter of Yamato

Egy korábbi véleménnyel szemben, miszerint itt “csodát fogunk látni” – én az mondom, hogy látni láttam, de nem éreztem… Így bár annak ellenére, hogy a 2. OVA után itt ismét simogatóan hatott a szememre a látvány és a fülemre a hangzás – nálam ez lett a trilógia leggyengébbe.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.04.21

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

