Hoshi no Umi no Amuri

A Hoshi no Umi no Amuri OVA egy magical girl anime, klasszikus henshinek is vannak benne, sőt a témája is klasszikusan megfelel a műfajnak – de kicsit a paródiája is annak az egész. Az ova egy feliratról távolítva kezd, mely többször is feltűnik még később és egyik szava: insanity (az Új kor neve is ez, ha az eredeti japánt hallgatjuk). Nomen est omen… Van jó értelemben vett őrütség is, de ez nem az, inkább csak bugyuta hülyeség. Ha jól láttam majdnem teljes egészében full 3DCG (kivétel a néhány zsírkrétás-, illetve bábjátékos hatású jelenet), de nem annyira szép, sőt alkalmanként elég csúnyácska. Viszont én kb. erre is számítottam, ezért néztem meg, amit vártam látványban kb. megkaptam tőle. Frankó dinamikus kamerakezelést használnak, olyan a látvány, mint egy régebbi PS-játék átvezető videóiban lehetne (nem tudom van-e köze tényleges játékhoz). A nem túl bonyolult sztorira az egészből alig pár percet vesztegetnek, a többi tömény harc, ill. pici yurit is produkálnak a lolijaink. Mahou shoujo-ból még nem láttam sokat, de ez a full 3DCG így laikusként egyedinek tűnik. Ha objektív akarok lenni azt kelle mondanom, hogy nem jó, inkább átlagos, bizonyos pontokon az alatti. Untam is néha. Mégis: nem bánom, hogy megnéztem, szórakoztatott. Komolyan venni nem szabad (általában saját magát se veszi komolyan az ova) és sokat várni sem tőle: így egész jó lehet, nekem így kicsivel átlag fölötti élmény volt. A kezdés egyébként figyelemfelkeltő, a dalok is aranyosak.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.07.13

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

