Inferno Cop

Az ismert mondatot idézve mondhatnám, hogy:

“Értem én a viccet, csak nem szeretem.”

De ez nem lenne igaz teljesen, mert: Szeretem a viccet. Az ilyen fajtát is többé-kevésbé. És értem is, itt az Inferno Cop-ban is. Csak ez rossz. Mármint értem, hogy direkt rossz, de azon túl is rossz. Igaz, hogy néha már annyira rossz, hogy az valamennyire szórakoztató, ahogy többen is írták. Nagynéha meg tényleg szórakoztató.

Pedig bírnám az ilyesmit, csak én már sok ilyen rövidet, “különlegeset”, idiótaságot, low budget művet láttam. És bizony ez bőven alulmarad. Nem beszélve a Triggeresek stúdióalapítást megelőző munkáiról (még a Gainax-el, főként Imaishi Hiroyuki keze nyomával) – amikhez képest ez szégyenletesen sz@r. Ha jól látom az új stúdió kisebb nevei kaptak itt lehetőséget, akiknek eddig nem volt jelentős szerepük. Az eredményt tekintve ez nem túl biztató a stúdió jövőjét tekintve…

Egyébként ahogy Ricz is írta tényleg hasonlít a Szellemlovasra. Abban is, hogy azok a filmek is nagyon taszító aljadéknak tűntek – az alapján a pár pillanat alapján is, amennyit félszemmel véletlenül láttam belőlük a tévében. Pedig én kimondottan bírom az amcsi cuccokat is meg alkalmanként a ZS kategórás trash-filmeket is. De ez kettessel zárt nálam is.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2013.09.29

Vélemény, hozzászólás?

