Initial D First Stage

Úgy voltam az Initial D első évadával, hogy rosszakat hallottam a látványvilágról – de igazán kár volt halogatni! Csak csatlakozni tudok az előttem szólók elismerő szavaihoz. Tényleg nagyon jó anime, nálam 10/10.

Ráadásul ahogy többen is írták, nem csak autóverseny rajongóknak ajánlható! Engem nem érdekelnek az autóversenyek és bár nagyon szeretek éjszaka vezetni, de nem vagyok egy száguldozó típus, mégis ennek a hangulata nagyon elkapott! Csak a negyedik negyedében volt, hogy néhány részre kicsit leült a sorozat, azon kívül mondhatni hibátlan. Egyszerű, szórakoztató, kikapcsolódó darab (bár a felszín alatt kicsit több is van benne), de annak nagyon jó. A versenyeknél a zene (melynek a stílusával egyébként nem lennék nagy barátságban…) is nagyon segíti az izgalmak és hangulat fokozását. Emellett a humor is nagyon jó és a némi romantika, minimális ecchi is. A műfajoknál a drámát feleslegesnek érzem, a hangulat meg inkább shounenes nekem. Én szerettem a karakterdizájnt is – ami tényleg ronda volt sokszor, de ezzel együtt egyedi, ráadásul figurák nagyon életszerűek és lazák voltak sokszor. A rajzolással sem volt különösebb bajom, néha még tetszettek is a hátterek, de sosem voltak nagyon bántóak. Érdekes mód az autó CG viszont néha szúrta a szemem, de az sem vészesen. Azt viszont nem hiszem, hogy évadokra le tudnának még kötni vele…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.10.30

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

