Juuni Kokuki (The Twelve Kingdoms)

Ritkán van, hogy szinte az összes előttem szólóval nagyvonalakban egyetértek – de a Juuni Kokuki, avagy The Twelve Kingdoms esetében ez a helyzet állt elő!:) Tulajdonképp mindent elmondtak előttem róla! Nagyszerű anime – de nem kevés hibája is van (melyek ellenére csak ajánlani tudom). A rövidebb animék híve vagyok, de itt még én is kíváncsi lettem volna a maradék néhány light novel feldolgozására. Nekem már az eleje is nagyon tetszett, bár a főhősnő rinyálása tényleg nagyon idegesítő egy ideig – persze, ha valaki jellemfejlődés-rajongó, akkor a béka segge alól építkezve még a normál halandó szint is látványos, nemhogy az, ami itt bekövetkezik! Egyszóval az első sztori (ami a sorozat negyedét teszi ki és a light novel első kötetének feldolgozása) nálam 10/10 és kedvenc gyanús. Annak ellenére, hogy az animációt én alkalmanként kissé bántóan gyengének éreztem. Ugyanakkor a grafika a hátterek (és karakterek, kosztümök, lények) tekintetében ezt kárpótolja: egyszerűségében is gyönyörű és micsoda hangulatot teremt! Ezután viszont az összefoglaló és átvezető részek engem rettentően bosszantottak! Recap-nál picit többek, nem kihagyhatóak, de a tempót és hangulatot megtörik, kár volt berakni őket. A 3.történet szintén hosszabb – (a “kínai- történelmi- udvari/ intrikus”) és szintén imádtam! Kicsit nehéz a rengeteg idegen név követése (megjegyzem nem is mindig indokolt a bezsúfolásuk) és lassabban is indul be, de szintén kiveri a 10/10-t! A két rövidebb történet pedig elment. Az OP/ED zeneileg helyén van, elvarázsol – grafikailag már annyira nem brillíroz. Megjegyzem az OST-ról külön is lehet kedvenceket válogatni!

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts:  2011.11.28

Vélemény, hozzászólás?

