Kanashimi no Belladonna

Elég régen láttam már a Belladonna of Sadnesst, de mai fejjel lehet, hogy pontszerűleg még a nagyon jók közé se sorolnám (egyes részösszetevői meg egyenesen gyenge pontszámot kapnának). Sokmindent lehet hibaként felróni neki, emlékezetem szerint a sztoriban is vannak összefüggéstelenségek, logikátlanságok, túl nagy ugrások. Mégis azon animék közé tartozik, amelyek a legnagyobb hatással voltak rám és az “animenéző karrieremre”. Az egyszerű (és valljuk be rondácska) képi megoldásai mellett nagyon sok gyönyörű is volt benne, ráadásul izgalmas volt az eklektikus kísérletezgetés – egyszóval a mai napig, mai szemmel is kedvenceim közé tartozik a látvány. A zenét szintén imádtam, elég csak fantaszikus nyitányra utalnom. Nem mellesleg szerintem ebben van nem csak az anime- hanem az egész filmtörténelem egyik “legszebb” (legkreatívabb, legigazibb, legfájdalmasabb stb.) nemi erőszak-jelenete. Amúgy is igyekeztek a készítők a nőközpontúságra odafigyelni.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.04.22. Screenek: kb. 2009. január

 

Reklámok

2 thoughts on “Kanashimi no Belladonna

  1. Nekem ez évek óta a “must see” kategória, de mindig is féltem megnézni. Ezen a tényen a leírásod cseppet se javított, bár igazából rontani se rontott.

    Kedvelés

    • Bátorság!:) Vágj bele! Meg utána az Animerama-trilógia másik két darabjába is! A “leírásom” meg… csak emlékfoszlányok és rajongástöredékek röpke összedobálása. Azóta már új felirat is van hozzá, ami állítólag nem olyan gányolt trutymó, mint amivel én néztem őket kb. öt éve. Ha lenne időm bármire is, biztos revaccsolnám én is őket. Legfeljebb “bad trip” lesz és akkor mi van? Egy filmnyi hosszt csak ki tudsz heverni, nem?:)

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

