Karas

Ahogy Yuri írta a fordítói topicban: a készítő studió 40.szülinapos alkotása ez a díjnyertes varjú/holló. Ha rövid akarok lenni azt mondanám, hogy akciókedvelőknek igencsak nézős!!! Én annyira pörgősnek nem mondanám, mert van bőven lassabb része is. A legjobb CG címet sem érdemli meg szerintem. Ugyanakkor bár tényleg nem a sztori a hangsúlyos, de nagyjából elég egy ilyen akciófilmbe. Komoly hibái nincsenek, a kard/pisztoly párbajok pedig nagyon ütősek, ahogy az autós jelenetek is. Jó a yakuza betét is. Nekem az első fele technikailag jobban tetszett, a második felét kamerakezelés tekintetében kissé statikusabbnak, spórolósabbnak éreztem – ugyanakkor ezt kellemesen “vérfüggönnyel” leplezték…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.06.02

2 gondolat “Karas” bejegyzéshez

  1. Számomra a Karas az ultimate fight-anime. Ha valaki “harcolós” animét kér tőlem, ezt a címet kapja, ha haver valami izgalmasat akar nézni, ezt fogja megnézni. Ugyanígy, amikor nekem valami akcióra lenne szükségem, ehhez hasonlót keresek – sikertelenül egyébként. Biztos furán hangzik, de egy időben, mikor valami nagyon kawaii nagyon moe, vagy valami nagyon zavarba ejtő animét láttam (tudod, mikor a képernyőn keresztül is kényelmetlenül érzed magad, még nézőként is viszketni kezd a hátad a zavartól), azonnal ezt az animét vettem elő, hogy valamelyes “visszaadja a férfiasságom” 😀 Ez számomra mindig egyfajta reset gomb volt ilyen szempontból, ami elég kényelmes, főleg mivel fent van youtube-on is. Mostanra ha eszembe jut, már csak egy amv-t nézek meg belőle: https://www.youtube.com/watch?v=kS7WTHElW3I
    Amúgy ezt asszem pont egy urahara shop-os srác csinálta, csak már tökre nem emlékszem, hogy ki.

    Kedvelés

    • Tőlem is 10/8-at kapott, ami értékrendem szerint az abszolút legjobbak közé helyezi, nagyon jó. Hogy mi a kedvenc “harcolós”-om az így hirtelen nem tudom. Pl. az élőszereplős Harcosok klubja? Nem jó példa.

      A kompenzációs nézés nem “hangzik furán”, a kényelmetlenség érzés megvolt nekem is bőven, amiket összenéztem, olvastam – én is ugyanígy alkalmazom a szélsőséges stuffok után a “reset-nézést”: de nem csak a férfiasság helyreállítására, hanem a normalitáséra is stb. és nem csak akcióval, hanem kiegyenlítésre törekvően az ellentett párral… A linkelt AMV-nél tetszik a zene is meg a képek is, de engem az nyűgöz le igazán, amikor a kettő nagyon egységben van és valami új keletkezik, akár más is, mint az eredeti műben. És ez nem tűnt olyannak.

      Kedvelés

Hozzászólás