Kashou no Tsuki

BL napot tartottam, ismerjük meg mélyebben az animét és animefanokat jelszóval. A Kashou no Tsuki volt a harmadik választottam. Őt egyébként már korábban kinéztem magamnak az ismertetőfőkép alapján, meg már nem emlékszem miért, de nem tudtam, hogy shounen-ai. Az ismertetőben egyébként lehet, hogy furcsán hangzik az a bizonyos mondat, de fontos, mert ez még shounen-ai vonulaton is lájtos, (tán csók se volt benne, meg ugye nem is férfiakról van szó, hanem egy rókáról, meg egy nagymacskáról^^ – tiszta Sex Pistols, amit épp most néztem). Nekem a látványvilág nagyon tetszett (érdekes, változatos, kísérletező, szürreálisba kalandozó), a sztori is elment, zenék símogatóak voltak. Zárójelben megjegyzendő, hogy kitűnő magyar felirat is segíti az élményt. Érdemes, ajánlható.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.07.05

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

