Kikoushi Enma

Nekem nagyon bejött a Kikoushi Enma OVA hangulata! Végre egy igazán borzongató, pulzusszámemelő alkotással futottam össze. Ebben nagyon profi volt, a képi- és hanghatások mind ezt segítették. (Mellesleg bár nem OP, de tetszett az epizódok kezdete zeneileg is és az ED is.) Igaz sok mást ezen kívül nem is ad, de ez így is jó, érdemes végigizgulni! Nekem egyedül a karakterdizájnnal volt kis gondom: kicsit unalmasra, átlagosra, jellegtelenre sikeredett szerintem. Ha már hasonlítgatjuk, akkor én inkább a Gegege no/ Hakaba Kitarou pároshoz hasonlítanám a már említett Dororon Enma-kunnak (ami egyébként jó kis rikító színeket használ és még az OP-ja is kicsit a Gegege-re hajaz) és ennek a párosát… (Mellesleg épp most indul egy újabb Dororon Enma-kun sorozat Meeramera alcímmel.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.03.09

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

