Mobil Suit Gundam: The 08th MS Team

A Mobil Suit Gundam: The 08th MS Team egyfelől valóban reális: vietnámi háborús filmekre hajaz sokszor, csak sokkal lájtosabban. Másrészt néha pont realitásból gagyi: pl. sérült űrruha és kar “gyógyítása” szigetelőszalggal (stb.).

Szóval: szuper az 1.része (tényleg nemigen kell a sorozathoz Gundamos előképzettség), kisebb hibákkal. Második résztől átmegyünk Vietnám Gundamba (nem csak nekem ugrott be a nézése közben, utánajártam: angol nyelvterületen konkrétan becézik is így): dzsungel, felderítések, szakaszélet, vicces táborhangulat stb. Én ezt csíptem, kár, hogy keveset vettek át a műfaj nagyjaitól, plusz a már említett kis gagyiságok ici-picit lehúzzák. Nézhető kategória, középszerű, de szórakoztat. DE a közepétől elkezdett nálam feljavulni (dilemákban, komolyságban, érzelmekben, szerelemben) és az utolsó részei nagyon-nagyon jók voltak! Röviden szólva az ismertetővel egyetértek, ajánlom, a gyengeségei ellenére nekem az eddigi 3 Gundamomból (00 1st s.-t is beleértve) ez tetszett leginkább. (itt mégjobban, mint a Zsebháborúban a zeon-i mobil suit-ok jöttek be, Norris überszamurájgépe- és harca a végén ultraférfiasságszagú…) Az OP képileg szerintem is jó és az ED is poénos, illetve az utolsó szép.

Amit még az ismertetőben jó lett volna tisztázni: én 12 részt néztem és az utolsónál írták ki, hogy valami “Last Resort” van még. Ez most még nem tiszta nekem, hogy mi, de plusz egy OVA résznek tűnik, ahogy olvasgatom (alternatív, eltérő – epilógus?/tehát meglesem: szerk.: nem volt érdemes megnézni). Plusz van egy film/OVA is a “Miller’s report” – ami ha jól értem a 8-9.-ik részig recap, némi újdonságokkal (tehát nem érdekel).

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.07.11

Vélemény, hozzászólás?

