Koroshiya 1 The Animation: Episode 0

Szerintem az Ichi the Killer OVA elég szégyenletesen rossz. Mármint volt egy fenomenális manga alapanyag aztán az élőszereplős kultfilm erre ez az animáció nagyon gyenge. Csak úgy magában (az előzmények ismerete nélkül) nem is néztem volna, nem is ajánlom senkinek. Én először a filmet láttam. Ami annak az erőssége, hogy fantasztikusak, bámulatosak Ichi és Kakihara megformálói! A sztori viszont kicsit zavarosra, nehezen követhetőre sikeredett. Ezután az anime csalódás volt számomra, bár mivel érdekelt a téma, nem sajnálom, hogy láttam és jól átvezetett a mangára, ami tényleg csúcs (nem akartam ennyire szélsőségest 1.mangámnak, de így alakult). A sztori teljesen érthetővé válik, mindemellett valóban gyomorforgatóan perverz több helyen.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2007.08.18

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

