Lunatic Night

X-rated!
Szigorúan tudományos jellegű munkakirándulást tettem a hentai világba, melynek ez, a Lunatic Night című OVA lett az első tesztalanya. Nekem tetszett, szórakoztatott, majdnemhogy aranyosnak mondanám, de nem is nagyon tudom, hogy kéne értékelni egy hentait… Mindenesetre az ismertetővel kicsit vitatkoznék, hiszen a hússzínű pocsolyákba fehér és zöld színű rudakat is ejtegetnek, nem csak hússzínűt!xD A látványvilág meg nekem oké, de azért nem 96-97-esnek nézett ki, hanem korábbinak. Meg kell jegyezni, hogy nehezíti az értékelést, hogy a 2. rész utolsó 3 percét velami technikai gikszi miatt nemigen láttam (U-s verzsön), a 3.rész meg raw, ha jól láttam nem készült hozzá soha felirat. Mondjuk a részek úgysem függenek össze, tehát egymástól függetlenül is nézhetőek és talán a 3. tűnt nekem a leggyengébbnek, aki kihagyja nem veszit sokat, csak némi NGE seggrepacsizást és kő, papír ollót, meg pl. találkozást a Galaxy Express 999-el, Yamato űrcsatahajóval és pingvinszexet…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.02.28

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

