Mahou no Princess Minky Momo vs. Mahou no Tenshi Creamy Mami

A mahou shoujo azon műfajok egyike, amelyek még kevés figyelmet kaptak tőlem. Ez volt az egyik oka, hogy megnéztem a Magical Princess Minky Momo vs. Magical Angel Creamy Mami című rövidke crossover animét. Ami: brutális, állatvédelmi törvényekre fittyet hányó, apokaliptikus zúzás! Na EZ jó példa arra, hogy milyen a nők rivalizálása!xD

Maga a rövidke sok nyomot nem hagyott volna bennem, a pillanatképek, karakterek eleve tetszettek, megnézve viszont a harcot kicsit változatosabbnak, kidolgozattabbnak vártam. Viszont 3 in 1 ismertető lett, mert e miatt rögtön megnéztem mindkét alapsorozat első részét. S nem hogy nem bántam meg, hanem meglepődve tapasztaltam, hogy Creamy Mami (amiből azért én kapásból korhatáros cuccra gondolnék…) azon túl, hogy aranyos, nagyon szórkoztató, sőt még már-már Tim Burton-ős fákat, kandelábereket, felhőket is kapunk – ha csak egy-egy pillanatra is. Minky Momo (Momotaro a la mahou shoujo) ezzel szemben nekem már túl cuki és túl kodomo is volt, bár furcsa mód eggyúttal ő volt a dögösebb is talán. Ezért nálam Creamy Mami nyert mindenképp, s ahogy látom a képgalériát: Andusiánál is. Ja, igen: az első két részből ki is derül, hogy amit én a rövideke crossover összecsapásban állatoknak (cica, madár) véltem, azok nem is egészen azok…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.05.23

Reklámok

2 thoughts on “Mahou no Princess Minky Momo vs. Mahou no Tenshi Creamy Mami

    • Hááát, ha annyira bele nem is, de a látszólag ártatlan, felülemelkedett moralitásomat már jócskán megkoptattam mára néhány animével és főleg mangákkal…

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

