Dimension Loop (Mix Juice)

Nekem nagyon tetszett a Studio 4C ezen kis rövidkéje, zenéstül, mindenestül. Amikor anno beszéltünk róla, bevallottam hogy én sem értem/látom át teljesen – de ez sokszor van így velem (szerintem nem feltétlenül mindig vannak “hatalmas mélységei” ezeknek a rövideknek se, meg nem is feltétlenül “muszáj” érteni őket). Inkább csak hagytam magam sodorni a hangulattól, érzésektől, képek/zene ritmusától stb. Aztán persze ha másnak vannak róla gondolatai azokat én is szívesen veszem, meg jó hasonlítgatni őket.

Ha véleményt kell alkotni, akkor így elsőre nálam annyi volt a Dimension Loop, avagy Mix Juice esszenciája, hogy:
– a seggtapi visszahoz az életbe, de a pofozkodás elveszi tőle a kedved.xD Vagyis harmóniába kell hozni a testet, szellemet, lelket, ahogy itt is három dimenzió jelenik meg a rövidben – de a harmónia csak egy pillanatra sikerül, mert nem egyszerű fenntartani. Amikor a test és a lélek “kezet fog” a tudatosság szintjén közösen jelen lehetnek – de ez nagyon törékeny állapot. (Ahogy nézegettük a 4 day weekend röviddel is voltak párhuzamai hátterekben.)

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.06.06

Vélemény, hozzászólás?

