Natsuyuki Rendezvous

Nekem pozitív csalódás volt a Natsuyuki Rendezcous animesorozat eleje, legalábbis azután, hogy OJ, Aldereon, roriconfan értékeléseire vetettem egy fél pillantást. Nem volt kiemelkedő, de teljesen jó volt, élvezhető, faltam a részeit (10/7). Mint említettem a feléig (addig még az sem zavart, hogy nyilvánvalóan több élőszereplős romantikus dráma sokkal jobban feldolgozta már az itt bedobált témákat). Utána viszont, ahogy előttem már sokan mondták már nem jó, átlag alá süllyed, vontatott, kivétel az uccsó része. Olyan érzésem volt mintha a manga kevés lett volna 11 részre. Lehet, hogy egy 6-8 részből maradhatott volna jó (de szerintem bőven elég lett volna rá egy filmnyi idő). Így viszont tényleg csak középszerű lett, mint egész.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.11.24

Vélemény, hozzászólás?

