Ninja Resurrection

Kellemesen csalódtam a Ninja Resurrection ovában, jó volt, több tekintetben nagyon jó. Befejezés/lezárás viszont tényleg semmi, tekintettel arra, hogy félbehagyták – de ezt én megbocsátottam neki, érdemes volt nézésre. Előzetesen én csak annyit hallottam róla, hogy gyenge és rossz anime csak a brutalitásról és szexről. Nos mélyenszántó gondolatokat valóban nem ebben kell keresni és alkalmanként valóban gyomorforgató, de amit csinál, azt jól csinálja. Szuper akcióhangulat, jó grafika és animáció, érdekes kamerakezelés, tükröződések, árnyékok – egyszóval látványvilág teljesen korrekt. Zene alkalmanként kiemelkedően jó. Az első rész nálam 10-ből 8 vagy inkább 9 pontocska, míg a második 6-7 kb. S ekkor várnánk, hogy igazán beinduljon a sztori, de vége (nagyvonalakban egyetértek az aniDB-s kritika tartalmi részével, amiből a VERDICT jól jellemzi…). Nagyon jószívű voltam vele, mert egy csomó mindent nagyon élveztem belőle, “szép” volt, tetszett benne a kereszténység szokványostól kissé eltérő szerepeltetése, a gyengéi miatt nemigen pontoztam le, így maradt: 10/8. Az ismertető lényegét tekintve tulképp jó, csak a körítésről kicsit keveset ír (regényalapú, több manga, live és játék is készült a témából stb.), a sztoriról meg kicsit túl sokat.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.09.22

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

