NHK ni Youkoso!

A Welcome to the NHK animesorozat első endingjének SZÖVEGE a képpel együtt nagyon-nagyon jó és illik az animéhez, akkor is ha mindenkinek nem tetszhet a zenei stílusa. A single borítóképe is fantasztikus. Fel is vettem kedvencnek. : ) Szerintem az aláfestő zenék is nagyon jól támogatták a sorozatot, nekem be is jöttek, a 2 OST-t is érdemes külön meghallgatni. Én jobban szerette az 1.-t (Dark Side), de a 2. (Sunny Side) is izgi. S érdekes, hogy pl. a Nodame Cantabile-ben is (egy másik) Puririn szerepel kedvencként.^^ A sorozattól a híre alapján én egy kicsit többet, komolyabbat vártam, de tényleg jó, tisztességesen összerakott, felépített, lezárt, komoly hibák nélkül. A sorozat első fele nálam 7-8, a második 8-9/10-ből. Kicsi pluszt hiányoltam belőle a magam számára, ezért végelszámolásnál lefelé kerekítettem az erős 8/gyenge 9-ről. Shounen vs. seinen témához: szerintem egyik se! : P Valahol a kettő közt. Már szerintem máshol is írtam a Salinger: Zabhegyezős hasonlatomat, ide is az illik. Vagyis pont el kell csípni egy bizonyost kort, élethelyzetet, amikor nagyot üt a cucc, előtte, utána nem olyan jó (én már utána vagyok – kicsit már gyerekes volt nekem néhol). A Kuuchu Buranko és a Paranoia Agent nekem felnőttebb és részleteiben néhol meggyőzőbb volt, mint ez. Ugyanakkor az NHK összességében a “gyerekességeivel” együtt is jobb végelszámolásnál.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.02.20

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

