Nyanpire the Animation

A Nyanpire the Animation nálam 10/5-el zárt – vagyis “átlagos volt”, de szerintem épp a gyengébb fajtából.

Az OP nagyon tetszett, de aztán csak néztem, hogy mi van? Az ED, ha nem veszem komolyan szórakoztató volt, mélyebben inkább nem értékelném… Nagyon sok helyen sajnos lapos volt a sorozat, érdektelen. Nem falkaparóan rossz, de átlag alatti. Volt azonban pár jó pillanata, jó poénja is, de ezt főként csak kedvenceimnek Miaucifernek és Masamunyának köszönhető (no meg a kreatív magyításnak). Tényleg: miauért nem szerepel a műfajok közt a shounen-ai? Korábban nem hittem volna, hogy lesz olyan anime, amiben a shounen-ai vonalat fogam legjobban kedvelni, de ez itt megtörtént! Most sajnos az ismertető sem volt olyan jó: keveset mond arról, hogy mire számíthat az, aki egyáltalán nem tudja miről van szó. Hiába szeretem a vámpíros és macskás sztorikat is: ez mégsem jött be. Pedig láttam én már ehhez hasonló egyszerű grafikás, aranyos döbbenetet, ami nagyon bejött: pl. a Kogepant.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.10.05

Vélemény, hozzászólás?

