Otaku no Video

Engem megleptek az Otaku no Video animében az interjúk és grafikonok, nem számítottam rájuk. Ugyanakkor láttam, olvastam már ezeknél cifrábbakat is az otakuvilágról, úgyhogy nemigen rázott meg. Másrészt áldokumentarista stílusúnak tűntek, illetve nyilván nem reprezentatív kutatásról volt szó (a célnak mindenesetre megfeleltek). Az animációs rész viszont aranyos volt: az “alámerülés” is, meg az Otakingé válás, álom valóra váltás is. Értékelni nemigen tudom, nem is nagyon tetszett, de nem bánom, hogy megnéztem. Ajánlható is megnézésre minden hardcore animefannak, akár görbe tükörként is.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.01.30

Vélemény, hozzászólás?

