Ou Dorobou Jing in Seventh Heaven

Mondhatnám azt, hogy azért néztem meg a Jing, King of Bandits: Seventh Heaven ovát, mert az ismertetőfőképen is látható főszereplő kabát színe megy az AnimeAddicts.hu új színvilágához!:) Igazság szerint viszont az aktuális projektek közül a Deadman Wonderland adta az ötletet: körülnéztem, hogy mik készültek még börtön témában és így találtam rá erre (meg mellesleg eszembe jutottatta a kereső, hogy ugyane témában Dead Leaves-t és Enzai-t is néztem már). Az ismertető elvont álomvilágra utalása és a mintaképek egyébként is felkeltették az érdeklődésem. Nem is bántam meg, hogy megnéztem. Nálam nagyon erősen kezdett, nyugati comic stílusjegyekkel, Aliz Csodaországban stílusú fura, szürreális világba hajlóan. Szóval a látványvilágért érdemes megnézni, illetve az elektro-jazz keverék MUZSIKA is izgalmasan lökött, mint a képsorok. Már annak, aki hajlandó a fősodortól elkalandozni kissé. Bár pont ez a gond is vele: a mainstremeseknek kicsit túl sok, az elvetemültebbeknek (mint én is) kicsit talán túl mainstream. Sztoriról ne beszéljünk: gyenge pont, mint ahogy a látványvilág sem lesz túl “szép”. Érdekessége, hogy korhatárt nemigen kellene szabni: erőszak, szexualitás szinte nincs, vagy ha van stilizált, elvont. Nálam 10/7-el zár, a trippy-weird-jazzy kategóriára vevőknek mindenképp ajánlom – azzal, hogy túl nagy durranásra nem kell számítani.

Azt viszont nem gondoltam, hogy a TV sorozatára is felkelti az érdeklődésemet, ami már állítólag majdnem kodomo, kb. 0 történettel. De ahogy belenéztem egy-két képsorozatba és az első képkockákba egyértelmű, hogy az elriasztó vélemények ellenére is nézendő számomra: alkalmanként őrült látványvilágú cucc. Sőt, mivel az animék egyik erőssége a vad színvilág, az még jobban meglepett, hogy a 7(hosszabb, humorosabb) + 7(rövidebb, borongósabb) kötetes mangájának látványvilágába az első látásra beleszerettem!!!

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.06.27

Vélemény, hozzászólás?

