Planets animesorozat

Én is valahogy úgy vagyok vele, mint egy korábbi hozzászóló írta: …igazából nem tudom, mit csináljak ezzel az animével… Nálam elég erősen kezdett a Planets és néhány rész után már 8-nál, majd 9-nél járt. A felénél már 10/10-re kerekítettem volna. Többen írták a valóságszagúságát – nekem is bejött, mármint nem technikailag, hanem társadalomkritikailag. Nemegyszer meg is könnyeztem és az irónikus, őrült poénok is ültek! A grafika nekem nem volt különleges és bár ennek a zenéiből is kéne egy válogatáslemez, de ezek az anime közben többségében nem emelkedtek ki, a mondanivaló alá dolgoztak inkább. A sorozat első felének epizódikussága után a második fele sztoricentrikus lett és ezzel együtt, ami addig tetszett benne, azt nagyrészt el is hagyták szinte teljesen.:( A szociológiát is szinte teljesen kiszórták belőle, helyette kapunk pszichológiát, de nem túl sokat. Egyszóval a 3. negyedére sikerült olyan 6-ra, 5-re leküzdenie magát nálam. S bár az utolsó negyede ismét jobb, de az első felének sziporkái csak néha villannak…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.04.10

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

