Romeo x Juliet

A Romeo x Juliet azon animék közé tartozott amit nem gondoltam, hogy meg fogok nézni. Aztán mégiscsak furdalt a kiváncsiság, hogyan dolgozzák fel a Romeó és Júliát animében, meg magyar szinkronnal is kijött… Szóval korrekt darab (10/7 nálam), nagy hibákat nem tudok neki felróni semmilyen téren. Hiába ül le tényleg a közepén a sztori kicsit, hiába vannak némi animáltságbeli hiátusai (repülés) stb. Viszont valahogy nem hittem el ennek a feldolgozásnak a szerelem tisztaságát, mindent elsöprő erejét stb. Az elején még azt hittem, hogy egy “feminista, amazon, fordított” R&J történetet kapunk és kíváncsian vártam a fejleményeket, melyek számomra kisebb (nem olyan zavaró) logikátlanságokba torkollottak. Süldő koromban egyébként emlékeim szerint nem szerettem, túl nyálasnak tartottam a R&J-t, most pedig évek múltán fura módon keveslem a szenvedélyt ebből a feldolgozásból. Korábban más helyen már felmerült bennem az, hogy az animenézés vajon mennyire rombolja az ízlésemet és értékrendemet (ahelyett hogy bővítené a látóköröm, toleránsabbá tenne). Most pedig az futott át rajtam, hogy ezek a “többségében tiniknek” készült alkotások mennyire visznek a “sötét oldalhoz” közelebb, perverzebb leszek-e, esetleg “meglett férfiemberként” pedobear érdeklődést keltenek-e bennem?

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2010.10.31

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

