Rozen Maiden

A Rozen Maiden kezdése nagyon-nagyon gyenge: az első 4 rész igencsak átlagon aluli (vagyis egyharmada). Aztán átlagosra erősödik (mondjuk az 5.részen kiemelten jól szórakoztam). A japán szinkronhangok elviseléséhez többször erős idegek kellenek… A zene ízlés kérdése, de nekem nagyrészt teljesen átlagos, unalmas pop, személy szerint az op-tól falat kapartam, néhol azonban a betétek valóban jól támogatták a sorozatot (néhány dallam természetesen nekem is fülbemászott). Azt hittem, hogy az OST külön érdekes lesz, de úgy sem – hiába van külön zongorás és vonós verzsön (ami jó ötlet). A magyar felirat nagyon tettszett, köszönet érte (külön élveztem, hogy nincs benne chan/ kun/ sensei/ san/ sama stb. – vagy magyarra lett fordítva vagy elhagyva). Jun-t, mint hikikomorit sem aknázták ki eléggé. A sorozat a közepén, végén néha már lekötött (emiatt szégyenlem is magam) – hátha mégis jó lesz? – ezért kicsit felülértékeltem és 10-ből 5-t kapott. Én korhatárosan hagynám csak megnézni: vagyis egy bizonyos életkoron felül semmiképp. Akkor már inkább Cossette vagy akár Tutu, mint ez…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2010.12.02

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

