Saint Onii-san

Ahogy már előttem is írták: A Saint Young Men szimplán unalmas volt. De nagyon. Én ugyan a mangába csak épp belekukkantottam, de lehet hogy azzal jobban jártam volna… Voltak benne olyanok, amik részben jól sikerültek (Macska-felfekvés, Ginga Tetsudou, fülcimpa, árkád-játék…), de összességében ez így a gyengénél is rosszabb volt. Sajnos az utolsó pillanatai miatt lehet, hogy nem tudok majd ellenállni a filmnek sem. Most pedig kompenzációra van szükségem ezért mindjárt megnézem századszorra is a Brian életét. Vagy a Dogmát, mivel utóbbit lehet, hogy nem is láttam még? (Bezzeg Mohamedet nem merték bevállalni Jézus és Buddha mellé harmadik szobatársnak… érthetően…)

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2013.10.29

Vélemény, hozzászólás?

