Sakura Taisen: Ouka Kenran

Egynek jó volt a Sakura Wars első ovája, de nemigen történt sokminden 4 rész alatt. Majdhogynem a szereplőket sem sikerült bemutatniuk. Azért ezt választottam a Sakura wars-ok közül, mert elég rövidnek tünt egy kis ízelítőhöz, ez volt a legelső, meg ennek legszebb szerintem az ismertetőfőképe.^^ Az OP tetszett, volt benne pár aranyos poén, meg rózsaszín mechát sem láttam még eddig. Kellemes retro shoujo fílingek is mozgolódtak benne. Túl nagy késztetést azért nem adott, hogy válogassak a későbbi kiadásaiból… Egyébként eddig itt halottam szerintem a legszörnyűbb francia és orosz kiejtést – bár szerencsére nagyon kevés van belöle (az angol itt még elviselhető és a kínaiban is legalább jól megvannak a mandarin jellegzetességek). Ja és poén még belekukkantani az eredeti játékok széles skálájába is (pl.: YT-n, videó formájában, bár ugye leginkább japánul és leginkább PS-n vannak).

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.07.21

Vélemény, hozzászólás?

