Samurai Deeper Kyou

“Occsó, alsó-középkategóriás” shounen sorozatos jellemzőkkel indul a Samurai Deeper Kyo. De annyira shounenként, hogy pl. a Naruto vagy a Bleach már-már seinen-nek tűnik mellette. Szóval állóképek és akció/sebesség-vonalak minden mennyiségben, a karakterdizájn is kissé túl egyszerű + “kisfiús” színvonal (ami a második felére azért némileg javul). A zene egyébként jól támogatja és ami főként kiemelendő és ki is emeli az a viszonylag sok, gyönyörűen festett (bár szinte már ízléstelenül “csicsás”, túlszínezett) háttér! (bár a végefelé ebből meg egyre kevesebb van) Előzőek mellett azonban egész jó és vicces/izgalmas az első harmad végére, amikor már egész lekötött (10/6). Bár, ha az ember belelapoz a mangájába, akkor kissé tovább gyengül az anime, mert ez bizony jóval több, szebb, erotikusabb, véresebb, viccesebb, karakteresebb stb. lehetett volna – persze a shounen kategórián belül. A végefelé már elég nyögvenyelősen haladtam vele, baromira untam, szinte nyitott szemmel aludtam rajta. Egyébként szokás szerint a női nézőseregre is gondoltak a készítők… Végül én is csatlakozom a negatív véleményekhez (talán Shirokko-én szórakoztam a legjobban), nálam 10/4-el zárt, de egy próbát még így is megérhet bárkinek “otakuknak”. Annyit azért így utólag bánok, hogy a fele/háromnegyede után nem dobtam.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.04.29.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

